BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at drive, vedligeholde og udvikle Forsvarets SAP-systemer? Kan du se dig selv tage del i Forsvarets digitale frontlinje som chef for sektionen, der arbejder med rolle- og autorisationsstyring samt automatiseret applikationstest? Vil du være med til at forme udviklingen i et stærkt fagligt fællesskab og bidrage til beskyttelsen af vores soldater, deres familier og i sidste ende Danmark? Så læs videre og lad os høre fra dig.
Om os
Du får en central rolle i Center for Teknologi ved Cyberdivisionen under Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Cyberdivisionen er Forsvarets centraliserede IT-organisation og understøtter hele Forsvaret med IT-drift og udvikling. Vi er over 600 medarbejdere, der støtter Forsvarsministeriets Koncerns +20.000 ansatte både nationalt og internationalt.
Center for teknologi driver, vedligeholder og udvikler Forsvarets SAP-systemer.
Du bliver chef for sektionen, der har ansvaret for rolle- og autorisationsstyringen i Forsvarets SAP-løsning, samt for et team, der gennemfører automatiseret test. Sektionen består ud over dig, af otte dygtige og motiverede medarbejdere, samt fire faste eksterne konsulenter. Sektionen består af en mangfoldig gruppe af civile og militære medarbejdere med en bred aldersfordeling og forskellige baggrunde. Vi lægger vægt på et stimulerende arbejdsmiljø, fællesskab og engagerede diskussioner samt dedikeret opgaveløsning og humoristisk samvær.
En af dine sektionschefkolleger beskriver chefgruppen således: ”Vi er en chefgruppe, som har lyst til at løfte i flok, og hvor vi ved, at døren altid står åben til at drøfte udfordringer og muligheder. Og så er det skønt med kolleger, som man også har lyst til at grine med og fortælle om weekendens udskejelser. Det gør det meget sjovere at gå på arbejde”.
Du vil have din daglige gang ved Cyberdivisionen i Hvidovre. Cyberdivisionen er planlagt til at skulle flytte til Ballerup inden for en kortere årrække.
Om stillingen
Du bliver ansvarlig for en del af de helt centrale IT løsning i Forsvaret og dermed også en del af SAP opgraderingen til S/4 HANA. Din personlige udvikling vil være i højsædet.
”Du får en chef, som respekterer din faglighed, og giver dig rammer til at udvikle både dig og dine kompetencer. Når der er behov for det, har jeg din ryg, og når det giver mening, er du helt i front. Dine personlige udviklingsmuligheder er derfor i gode hænder”, udtaler din kommende chef Niels Milholt.
Vi har stort fokus på den enkeltes trivsel og favner det hele menneske, derfor tilbyder vi en høj grad af fleksibilitet i arbejdet; blandt andet i form af fleksible mødetider, betalt frokostpause og mulighed for hjemmearbejdsdage. Vi prioriterer, at vores medarbejdere har balance mellem privat– og arbejdsliv, og vi værdsætter, at vi er hele mennesker med et liv uden for kontoret.
Som chef for Roller og Automatiseret test har du det samlede ansvar for at udvikle bruger- og systemroller i Forsvaret.
I forlængelse af Forsvarsministeriets program for styrkelse af den økonomiske kontrol, vil du få ansvar for den IT-mæssige gennemførelse af de projekter, der knytter sig til SAP-modulet for brugeradministration, risikostyring og proceskontroller (SAP GRC).
Du skal være i tæt dialog med forretningen (koncernens styrelser og myndigheder) og leverandørerne for at sikre sammenhæng, koordination og et højt fælles vidensniveau. Du deltager i projekter og arbejdsgrupper inden for fagområdet og fungerer som rådgiver samt støtte for eksterne parter.
Som personalechef skal du lede sektionen både fagligt og personalemæssigt. Du har ansvaret for medarbejdernes trivsel og kompetenceudvikling. Som et naturligt led heri forestår du udviklingssamtaler, ansættelser mv.
Om dig
Din tekniske og ledelsesmæssige baggrund kan udspringe fra flere retninger. Vi forestiller os, du har en akademisk uddannelse med interesse for og erfaring med ledelse inden for et teknisk felt f.eks. som chefkonsulent. Men du kan også have en anden relevant baggrund, der kvalificerer dig til jobbet. Du kan lede erfarne og selvledende medarbejdere, der sætter åbenhed, ærlighed og loyalitet højt.
Du har et IT-fagligt niveau, der gør, at du forstår og kan lede stærke faglige kompetencer og en forretningsmæssig indsigt, der gør, at du kan omsætte forretningens behov til handling og indgå i dialog på tværs af koncernen.
Du skal være ambitiøs og indstillet på at gøre en forskel, for derigennem at gøre brugeroplevelsen og den tekniske løsning endnu bedre, end den opleves i dag. Brugernes behov for systemunderstøttelse ændrer sig kontinuerligt, og du skal være den drivende kraft i, at sektionen er på højde med og helst foran morgendagens behov. Du kan lide at tilegne dig ny viden og trives med forandringer.
Det er en fordel, hvis du har viden og kompetencer inden for offentlige økonomistrukturer og –systemer samt kendskab til HR- og materielstrukturer i SAP.
Koncernsproget er dansk, men det forventes at både dansk og engelsk beherskes i skrift og tale.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for den uddannelse, du besidder.
Som AC ansættes og aflønnes du som chefkonsulent med personaleledelse efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten.
Som HK er du omfattet af organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
For både AC og HK gælder, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Der ydes tilmed en arbejdsgiverbetalt pensionsordning i henhold til overenskomsten.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Niels Milholt tlf. 7281 45 60 eller Afdelingens næstkommanderende Christina Hviid Mailund tlf. 72 81 45 81. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Mathilde Schmidt-Lange på telefon 32 66 58 18.
Vi beder dig om at søge stillingen via linket og vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis som PDF-filer.
Ansøgningsfristen er den 3. september 2023.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM MYNDIGHEDEN
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg 1-5, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184787&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885634