BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Stillingen er tidsbegrænset frem til og med 15. februar 2024 med mulighed for forlængelse.
Du vil som kontorassistent være ansvarlig for vores daglige rutiner og have tæt kontakt med kollegaerne i administrationen, der pt. har til huse på Park Allé 290, 2605 Brøndby. I februar 2024 flytter vi til Ringager 2, 2605 Brøndby.
Du får et alsidigt job, hvor du blandt andet får ansvaret for mange af de opgaver, der får hverdagen til at fungere for dine kollegaer.
Det er vigtigt, at du er omhyggelig og struktureret samt føler glæde og motivation ved at yde den bedste service for dine kollegaer, uanset om det er store eller små opgaver.
Opgaverne vil være mangeartede og veksle mellem faste daglige rutiner og ad hoc-opgaver.
Du vil referere til Annette Pløhn, PA til Habitus' CEO.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:
- Til- og framelding til frokostordning
- Bestilling af gaver/julegaver
- Indkøb af kontorartikler, morgenmad, møbler m.m.
- Ajourføring af diverse lister fx ferielister
- Sende pakker
- Rydde af bordet og sætte i opvaskemaskinen om eftermiddagen alle de dage, du er her, samt dække bord og tage af bordet til frokost om onsdagen
- Administrere infomails og E-bokssystem
- Tømme postkasse og fordele posten
- Diverse tasteopgaver
- Ad hoc-opgaver
Habitus er en landsdækkende virksomhed med administrativt hovedkontor i Brøndby. Vi leverer højt specialiseret pædagogisk omsorg til mennesker med gennemgribende udviklingsforstyrrelser fra vores bo- og dagtilbud i hele landet. Habitus beskæftiger over 1000 medarbejdere og samarbejder med kommuner i hele landet. Vi er kendt for at have høj kvalitet og gode bedømmelser fra Socialtilsynet.
Er du vores nye kollega?
For os er din baggrund ikke afgørende. Måske er du på udkig efter dit første fritidsjob, eller måske har du masser af erfaring fra tidligere lignende stillinger. Vi søger dig, der er udadvendt, serviceminded og har et godt humør. Det er vigtigt, at du er ansvarsbevidst, kan arbejde selvstændigt og er omhyggelig med dine opgaver. Kendskab til Outlook, Office-pakken og IT-systemer generelt vil blive betragtet som en fordel.
Du tilbydes:
- Tidsbegrænset fastansættelse på 15-20 timer om ugen
- Løn efter kvalifikationer
- God pensionsordning
- Fleksible arbejdstider
- 5 ugers ferie.
- Mulighed for frokostordning
- Sundhedsforsikring
- Sociale arrangementer
Stillingen er på 15-20 timer ugentligt. Placeringen af timerne vil blive aftalt med nærmeste leder.
Vi håber, at du kan tiltræde hurtigst muligt.
Ansøgning og CV sendes via linket.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Annette Pløhn på tlf.: 25250185.
Hvis du ønsker at vide mere om Habitus, kan du besøge vores hjemmeside: www.habitus.dk
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Habitus Holding ApS, Park Allé 290, 1. th, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2034&ProjectId=143903&DepartmentId=18956&MediaId=4626&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892612