Servicemindet administrativ medarbejder til Tilbud på Socialområdet i Høje-Taastrup Kommune - 20 timer ugentligt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en allround administrativ medarbejder, som er struktureret og god til at have mange bolde i luften. Det er vigtigt at kunne bevare overblikket og følge opgaverne til dørs fra A til Z. 

 Du vil blive en del af administrationen, hvor der udover dig sidder tre medarbejdere, som servicerer hele ”Tilbud på Socialområdet”. 

Tilbud på Socialområdet er en del af Social- og Arbejdsmarkedscentret i Høje Taastrup Kommune, og består af tilbud i Socialpsykiatrien og Området for Voksne med udviklingshæmning. Der er ansat ca. 200 medarbejdere i området. 

Dine arbejdsopgaver i det administrative team vil være:

  • Betaling af regninger for hele Tilbud på Socialområdet
  • Administration af rejsekort
  • Bestille lokale, forplejning til møder og togbilletter
  • Referent ved diverse møder
  • Arrangere diverse kurser for hele området - fx kurser i førstehjælp
  • Mulighed for at blive tilknyttet de mere HR rettede opgaver. 

Vi forventer, at:

  • Du som minimum har en kontoruddannelse af kortere eller længere varighed eller anden relevant baggrund
  • Du har en god økonomisk forståelse
  • Du kan arbejde selvstændigt og resultatorienteret og samtidig er god til at samarbejde med forskellige fagligheder
  • Du kan arbejde med korte deadlines
  • Gerne erfaring med økonomisystemet Prisme eller tidligere kommunal administrativ beskæftigelse – dette er dog ikke ”et must”.

Vi tilbyder:

En afvekslende hverdag med fokus på effektive arbejdsgange, samt dygtige og hjælpsomme kollegaer i et godt arbejdsmiljø. Der er i høj grad mulighed for selvstændighed i opgaverne, og dermed mulighed for at sætte sit eget præg på løsningen af arbejdsopgaverne.

Datoer og kontaktoplysninger:

Stillingen er på 20 timer pr. uge med start 1. februar 2024 eller snarest derefter.

Ansøgningsfrist den 4. december 2023.

Ansættelsessamtaler afholdes den 18. december 2023.

Kontakt: Områdechef Mette Olsen 30359272 eller mail metteol@htk.dk

 Vil du vide mere om Tilbud på Socialområdet kan du finde mere information på 

Socialområdet for voksne | Socialomraadetforvoksne (htk.dk) 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (20-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Høje-Taastrup Kommune, Frøgård Alle, 1C, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934816

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet