BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af en enhed og understøtte medarbejderne, som har det landsdækkende ansvar for at afgive udtalelser til Skatteankestyrelsen og deltage i retsmøder i Landsskatteretten i sager inden for både skat, moms og afgifter.
Om stillingen
I Klageproces arbejder vi blandt andet med at visitere afgørelser og domme, så de når frem til de rigtige steder i Skattestyrelsen.
Statistik: Du vil være involveret i udarbejdelse af statistikker vedrørende produktionen i vores enhed. Dette kan omfatte opdatering og udarbejdelse af statistikker, præsentationer og grafisk visualisering af data for at give et klart overblik over resultaterne.
Visitering af mails: Pasning af vores hovedpostkasse hvor vi får alle mails fra Skatteankestyrelsen, hvorefter den rette modtager i Skattestyrelsen skal findes.
I jobbet indgår også understøttende arbejdet af vores juridiske medarbejder
Vi forventer, at du skal arbejde gennemsnitligt 15 timer om ugen. Der vil være gode muligheder for, i samarbejde med det øvrige team, at tilrettelægge arbejdstiden i forhold til studiet. Vi understøtter fleksible arbejdsvilkår, og rammerne for arbejdstilrettelæggelsen drøftes mellem leder og medarbejder.
Om dig
Vi lægger vægt på, at du er alsidig, og kan engagere dig i en opgave.
Vi forestiller os, at du:
- er godt i gang med juridisk funderet bachelorstudie eller lign., eller måske er du netop startet på kandidatdelen af dit studium
- kan arbejde selvstændigt
- er mødestabil og fleksibel
Du kan se frem til at blive en del af en spændende og travl arbejdsplads. Sammen med gode og engagerede kolleger har vi det landsdækkende ansvar for at afgive udtalelser til Skatteankestyrelsen og deltage i retsmøder i Landsskatteretten. Vi har også ansvaret for visitering af post fra Skatteankestyrelsen til de øvrige forretningsområder i Skattestyrelsen. Ligesom vi er den samlede skatteforvaltnings repræsentant i syn og skøn.
Klageproces er en del af Skattefaglig afdeling i fagdirektørområdet Jura i Skattestyrelsen.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning inkl. CV og dokumentation for uddannelse via linket ”Søg stillingen” senest søndag d. 26. november 2023. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Henrik Johansson på 72 37 87 95 eller Camilla Asbjerg på tlf. 72 37 73 38.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936756