BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at skabe de fysiske rammer for ca. 12.000 medarbejdere? Har du styr på detaljen med høj grad af struktur og kan holde styr på tegningerne fra projekter. Så er det måske dig vi kan byde velkommen i Bygninger og Indretning.
Administrations- og Servicestyrelsen bliver dit nye arbejdssted
I Administrations- og Servicestyrelsen arbejder vi bl.a. med at optimere og modernisere de fysiske rammer, så de understøtter en tidssvarende indretning hos vores kunder/brugere, som er Skatteforvaltningens styrelser.
Derfor søger vi en arkitekt, indretningsarkitekt eller lignende til, udarbejdelse og opdatering af tegningsmateriale samt mindre indretningsopgaver. Du vil indgå i vores team af arkitekter, hvor vi lægger vægt på høj faglighed og god sparring -sammen lander vi sagerne på bedste vis og styrer opgaverne sikkert i mål.
En travl hverdag med alsidige opgaver
Vi har mange adresser at holde styr på og det er afgørende for vores arbejde, at tegningsmaterialet er opdateret og tilgængeligt. Du bliver en del af et travlt kontor, hvor hverdagen er præget af en stor variation i opgaverne – lige fra indretning af hele lejemål til valg af nye møbler, farver mv.. Det er derfor vigtigt, at du kan:
- sikre styring af tegninger med fokus på ensartethed og struktur ift. opsætning og placering
- kvalitetssikre tegninger fra eksterne og interne samarbejdspartnere
- udarbejde skitse- og indretningsforslag
- kan håndtere mange sideløbende opgaver og få dem afsluttet - også selvom det nogle gange betyder at du skal nøjes med ”godt nok”
- stå for bestilling af møbler og inventar, samt modtagelse og klargøring inden levering til brugerne.
Samarbejdsvillig og løsningsorienteret
Du har en relevant uddannelse og erfaring indenfor tegning og indretning af arbejdspladser og er erfaren bruger af AutoCad og InDesign, og kan konvertere tegningsfiler til AutoCad. Det er væsentligt for os, at du er løsningsorienteret, fleksibel, samarbejdsvillig og god til at omgås mennesker.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- løfter både små og store opgaver - også selv om de ligger i udkanten af dit fagområde
- kan håndtere mange sideløbende opgaver - er detaljeorienteret og følger dine opgaver til dørs
- er holdspiller og støtter op om samarbejdet – selv når der er travlt
- kan lide at arbejde i en stor, politisk organisation med mange interessenter og dagsordner, der kan kræve tålmodighed og vedholdenhed.
I Bygninger og indretning er vi 17 dygtige kolleger med en bred faglig baggrund, som brænder for at skabe optimale fysiske rammer for vores 12.000 kolleger.
Vi har en god og uformel omgangstone. Opgaverne tilpasses løbende i kontoret, så du får god mulighed for at sætte dit præg på din hverdag og opgaveløsning. Vores arbejdsdage ligner sjældent hinanden, og vi keder os aldrig! Vi har travlt, men ikke for travlt til at hjælpe hinanden, have det sjovt og dele vores viden.
Da vi samarbejder med resten af Skatteministeriets koncern, som er placeret i hele landet, må du påregne nogen rejseaktivitet, og det er derfor vigtigt at du er fleksibel i arbejdstilrettelæggelsen.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer senest 12. september kl. 10:00 via linket ’Søg stillingen ’. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte souschef Karin Jaller, tlf. 72373911 eller mail karin.c.jaller@adst.dk. Samtaler vil foregå den 13. september. Bemærk, at stillingen er tidsbegrænset og har en varighed på 12 måneder med tiltrædelse d. 1. november 2023.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Dit arbejdssted bliver Engelholm Alle 1, 2630 Høje Taastrup.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171759&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5898182