BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en proaktiv og samarbejdsorienteret medarbejder til at koordinere og yde administrativ støtte til et nyoprettet kontor for moms og lønsum i Erhverv i Skattestyrelsen.
Er du god til at få tingene til at ske? Trives du med at koordinere på tværs og holde flere bolde i luften på én gang? Brænder du for opgaver, hvor det er afgørende at kunne formidle budskaber klart og tydeligt inden for korte deadlines? Og vil du gerne arbejde i et kontor, hvor det både er vigtigt, at vi er ambitiøse og har det sjovt med hinanden? Så er stillingen som koordinator måske noget for dig.
Om stillingen
I kontoret Moms og lønsum - proces sikrer vi, at lovgivning for moms og lønsum bliver implementeret i Skattestyrelsens it-systemer og processer. Det giver til tider en travl hverdag, og her har vi brug for en kollega til bl.a. at:
- Bidrage til besvarelse af bestillinger og afrapportering af status til bl.a. Erhvervs fagledelse, Skattestyrelsens direktion, Skatteministeriets departement, Rigsrevisionen og Skatteråd.
- Medvirke til udarbejdelse og implementering af kontorets interne processer i samarbejde med det nært beslægtede kontor Moms og lønsum - udvikling og data.
- Bidrage til den daglige drift, fx koordinering af bestillinger til kontoret, referatskrivning, mødebestilling mv.
- Planlægge større møder og deltage i selve udførelsen af opgaver.
- Kvalitetssikre og evt. udvikle præsentationer til ledelsesrapportering.
- Kvalitetssikre besvarelser i forhold til retskrivning og sprogligt indhold.
Om dig
Vi søger en medarbejder, der er hurtig til at sætte sig ind i nyt stof og er god til at koordinere og løse opgaver på alle niveauer.
Vi lægger særligt vægt på, at du:
- Er udadvendt og har gode samarbejdsevner
- Er proaktiv og udviser en høj grad af dømmekraft
- Er analytisk og kommunikativ skarp i både skrift og tale
- Kan arbejde selvstændigt og trives med ansvar
- Er struktureret og kvalitetsbevidst
- Har god procesforståelse og kan understøtte eller selvstændigt drive en proces fra A til B
- Interesserer dig for vores styrelses arbejde og for det politiske landskab generelt.
Om os
Vi kan tilbyde dig at blive en del af et stærkt momsfagligt fællesskab med både erfarne og nyansatte kolleger. Fælles for os er, at vi alle bidrager til et godt arbejdsmiljø med en uformel tone, lyst til at være med til at løse en vigtig samfundsmæssig opgave, mens vi har det sjovt i et tillidsfuldt miljø. Fysisk kommer du til at sidde sammen med 26 kolleger i de to kontorer for moms og lønsum, der har et tæt dagligt samarbejde. Du vil referere til kontorchefen for Moms og lønsum - proces.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest den 4. september 2023 kl. 12.00.
Første samtale vil blive afholdt i uge 36 og anden samtaler i uge 37. Forventet tiltrædelse er den 1. november 2023 eller hurtigere, hvis det er muligt.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Ulrikka Westphal på telefon 7238 4136.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende funktioner. Arbejdsstedet er Engelholm Allé 1, 2630 Taastrup.
Ansættelse sker på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der kan indgå en personlighedsanalyse og en logisk test i forbindelse med rekrutteringsprocessen.
Forud for ansættelse vil der blive indhentet straffeattest og referencer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171627&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5893942