Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1: Ledelsesstøtte (PA) til ledelsessekretariat i fagområdet Særlig Kontrol

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded, åben og imødekommende med flair for detaljer? Kan du bevare det rolige overblik i en til tider hektisk hverdag, og vil du være helt tæt på ledelsen? Så er du måske den nye ledelsesstøtte (PA) for ledelsen i fagområdet Særlig Kontrol i Skattestyrelsen.

Bliv en del af Særlig Kontrol
Fagområdet Særlig Kontrol bekæmper organiseret, systematisk og kompleks skatteøkonomisk kriminalitet. Det er en opgave, der har stor politisk- og mediemæssig bevågenhed, da området har fundamental betydning for samfundet og den enkelte danskers retsfølelse og tillid til Skatteforvaltningen. Særlig Kontrol arbejder konkret med en bred vifte af svigstyper, herunder moms- og kædesvig, rocker- og banderelateret økonomisk kriminalitet og hvidvask.

I Ledelsessekretariatet understøtter vi ledelsen i fagområdet på en lang række områder, herunder i relation til planlægning og mødeforberedelse, ministerbetjening, strategi og organisationsudvikling.

En spændende og alsidig hverdag i et fagligt og udviklingsorienteret miljø
Sammen med dine kollegaer i vores ledelsesstøtteteam får du til opgave at assistere ledelsen med daglig koordinering, mødeforberedelse og opfølgning. Parallelt får du også mulighed for at bidrage til opgaver og projekter på tværs af hele Særlig Kontrol.

Stillingen vil give dig et indgående og unikt kendskab til fagområdets opgaver, strategi, udvikling og styring og et tæt samarbejde med fagområdets ledere.

Et udpluk af dine kommende arbejdsopgaver er:

  • opfølgning på og implementering af ledelsesbeslutninger og strategiske oplæg
  • mødeplanlægning og udarbejdelse af referat fra ledermøder og SU møder i fagområdet
  • kvalitetssikring af materiale til fagdirektøren
  • planlægning, tilrettelæggelse og gennemførelse af ledersamlinger og seminarer i fagområdet i samarbejde med øvrige kollegaer fra teamet.
Du bliver en del af et ledelsessekretariat med forskelligartede opgaver og kompetencer, hvor fællesnævneren er et fokus på at yde service over for vores kollegaer – både i og uden for vores eget fagområde. Vi tilbyder dig en fleksibel hverdag, hvor du har stor mulighed for selv at planlægge dine opgaver og din arbejdsdag.

Mange bolde i luften, grundig og serviceorienteret
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse. Du kan også have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem din erhvervserfaring. Du mestrer at arbejde struktureret og selvstændigt og tør udfordre dine omgivelser for at sikre kvalitet i de produkter, du leverer. Du er loyal og respekterer fortrolighed i det tætte arbejde med ledelsen.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • trives med en dynamisk hverdag, er initiativrig, arbejdsom og har god dømmekraft
  • kan bevare overblikket, når hverdagen i perioder bærer præg af mange opgaver og korte deadlines
  • har stærke kommunikative kompetencer både skriftligt og mundtligt
  • er stærk på IT, også på mere end ”almindeligt” brugerniveau.
Herudover er det afgørende for os, at du kender til værdien i at samarbejde og have mange kontaktflader på tværs af en stor organisation.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”Søg stillingen” senest mandag den 11. september 2023.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte kontorchef Katrine Ibsen Bank på telefon 72 37 86 87 eller chefkonsulent Lene Skovsted på telefon 72 38 86 63.

Vi forventer at afholde første samtalerunde i uge 37 og 38. Der kan indgå en 2. samtale, logisk test og personanalyse i ansættelsesforløbet.

Tiltrædelse snarest muligt.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.

Du skal være opmærksom på, at din ansættelse sker under forudsætning af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden [HEMMELIGT], da du skal arbejde med klassificerede informationer og systemer. Sikkerhedsvurderingen sker på baggrund af en sikkerhedsundersøgelse, som foretages af PET.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted er Engelholm Allé 1, 2630 Taastrup.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171581&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5894225

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet