BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du forestille dig at have ansvar for komplekse udbud inden for kategorier som Facility Management, Marketing og Konsulentydelser?
Og kunne du tænke dig at arbejde sammen med nogle super engagererede kollegaer og en virkelig dygtig chef?
Lige nu leder vi efter to erfarne Udbudsspecialister/Sourcing Managers, til at varetage sourcing opgaver af varierende kompleksitet inden for kategorierne, Facility Management, Marketing, Konsulenter & Rådgivning, HR, Grøn Energi samt Finansielle ydelser.
Velkommen til Strategisk Indkøb Vi er en professionel indkøbsafdeling bestående af 15 dygtige udbudsjurister samt Category Managers.
Vi samarbejder tæt med vores forretningsenheder, og vi lægger vægt på at støtte vores forretning, fra deres indkøbsbehov opstår til kontrakten udløber - og det betyder, at vi anses som en værdifuld samarbejdspartner og at vi er med i hele processen fra start til slut.
Vi har en kategoribaseret tilgang til indkøb og arbejder ud fra en solid platform af juridiske paradigmer, processer og værktøjer til anvendelse i det strategiske indkøbsarbejde.
Når du træder ind ad døren til Strategisk indkøb vil du møde nogle super engagererede kollegaer og et mangfoldigt team.
Mød dine kollegaer Du vil referere til Anita Baltzer, Head of Category Management & Strategic.
Mød dine nye kollegaer og chef i videoen til højre i stillingsannoncen, og læs her hvad Kathrine Daugaard Conda, Senior Sourcing Manager fortæller:
DSB er en virksomhed som på en lang række områder står overfor nogle store og komplekse udbud, hvor man som medarbejder bliver vist en stor tillid til fagligt og selvstændigt at løfte disse opgaver – og det er noget som jeg værdsætter.”
Du skal søge jobbet, fordi du får mulighed for at arbejde med nogle spændende opgaver, med nogle fremragende kollegaer og en virkelig dygtig chef.
I Strategisk indkøb har vi et rigtigt godt fagligt miljø hvor du trygt kan være dig selv.”
Din hverdag og opgaver Som Sourcing Manager i DSB kan en typisk hverdag starte med, at du har du en workshop med en ny styregruppe for et kommende EU-udbud. Du faciliterer elementerne for gennemførelsen af sourcing processen og udarbejder efterfølgende planen.
Efter frokost har du og de ansvarlige forretningsansvarlige et forhandlingsmøde med en af de leverandører, som er blevet udvalgt i processen til indkøb af Facility Management ydelser.
Inden du går hjem, når du også at have en 1:1 med din chef, hvor I fastlægger forhandlingsstrategien for et andet komplekst udbud, som du har ansvar for.
Overordnet vil de primære opgaver være at
- Facilitere markeds- og leverandøranalyser samt behovs- og omkostningsanalyser
- Rådgive forretningen omkring udbudsretten og kontraktvilkår
- Designe og gennemføre optimale sourcing-/udbudsstrategier i samarbejde med forretningen
- Grundlæggende kontraktstyring af egen kontraktportefølje.
Udover din udbudsretlige erfaring, er det klart en fordel, hvis du har erfaring med Forsyningsvirksomheds-direktivet.
Af faglige kvalifikationer, lægger vi vægt på, at
- du har minimum 3 års indkøbserfaring i en sammenlignelig stilling
- du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
- du har erfaring med projektstyring og forhandling
- du har et kommercielt mindset og forstår forretningens behov
- du kan identificere optimeringsmuligheder og tager ejerskab for at løbende forbedringer
- du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og tager styringen, når det kræves
- du bidrager til vores gode arbejdsmiljø og har interesse i at videndele og sparre med dine kollegaer
- Gratis transport med DSB
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde op til 2 dage om ugen
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
- Pension og sundhedsforsikring
- Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
Interesseret? Du ansættes efter gældende overenskomst.
Har du spørgsmål, så ringer du bare til Anita Baltzer på tlf. 24 68 25 49.
Søg nu Ansøgningsfristen er den 24. april 2024.
Vi holder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning snarest muligt.
Du bedes vedlægge ansøgning, CV og eksamensbeviser.
#LI-Hybrid
#LI-SR1
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6024190