BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gerne have dygtige og engagerede kollegaer, en synlig leder, og arbejde i fantastisk flotte rammer i vores nybyggede rådhus? Vil du samtidig være med til at give en rigtig god service til vores borgere og samarbejdspartnere?
Så bliv en del af Borgerservice og vær med til bl.a., at:
- Give kommunens borgere en god personlig oplevelse ved fremmøde og pr. telefon
- Bidrage til vores høje serviceniveau
- Være med til at udvikle vores arbejdsgange mod mere straksafklaring, digitalisering og selvbetjening
- Hjælpe til med hurtig straksafklaring ved henvendelser til ”Den Digitale Hotline”
Du bliver en del af borgerservice, hvor du får 18 engagerede kollegaer med faglig stolthed, der yder service til kommunens borgere inden for en lang række områder som fx Folkeregister, pas, kørekort, MitID, kommunens indgående post, digitale selvbetjeningsløsninger samt straksafklaring på telefoniske henvendelser til kommunen. Vi er ligeledes en del af Den Digitale Hotline.
I Borgerservice er vi optagede af altid at yde den bedst mulige service for kommunens borgere. Det betyder, at vi løbende arbejder på at udvikle vores opgaveløsning og organisering til gavn for borgerne.
Hverdagen hos os bærer præg af, at vi har en god og åben omgangstone. Vi sætter pris på forskelligheder og bidrager hver især til at vi får en god arbejdsdag. Vi er alle generalister og indgår derudover i et mindre specialiseret opgavefællesskab.
Dit arbejde vil bestå af:
- Medbetjening af borgere, der møder op i borgerservice
- Guide borgerne i brugen af de digitale selvbetjeningsløsninger
- Straksafklare henvendelser både telefonisk og ved personligt fremmøde
- Sagsbehandling af kørekortsopgaver, herunder grundigt kendskab til lovgivningen
Som menneske er du let at begejstre og du ønsker udfordringer i din opgaveløsning. Du drives af at afklare borgerens behov og yde en god service. Det er vigtigt for os, at du trives i at være en del af en arbejdsplads der forandrer sig, og at du kan lide at bidrage til nytænkning og ideudvikling.
Vi har brug for dig, som:
- Er kommunalt uddannet og har erfaring fra Borgerserviceområdet
- Har erfaring med kørekortsopgaven på specialistniveau
- Har flair for IT og digitale løsninger
- Har en evne til hurtigt at sætte dig ind i forskellige sagsområder
- Har erfaring med telefonisk afklaring af borgerhenvendelser til kommunen
- Er hjælpsom og serviceminded
- Naturligt tager ansvar i vores fælles opgaveløsning
Din kommende arbejdsplads er på vores spritnye rådhus med lækre faciliteter. Når vejret tillader det, kan frokosten nydes på tagterrassen på 8. etage. Du kommer nemt hertil - for det nye rådhus ligger kun få minutters gang fra Høje-Taastrup st. med kun 12 min. fra København H. og 7 min. fra Roskilde st. Der er også parkering tilknyttet. Der er mulighed for hjemmearbejde, hvis driften tillader det.
Vi tager godt imod dig når du starter og du får en mentor til at hjælpe dig godt igang. I hverdagen er der selvstændig opgavevaretagelse, hvilket giver stor frihed under ansvar til at tilrettelægge og løse dine opgaver, som fungerer bedst for dig.
Du bliver en del af Center for Byråd og Administration - et nyetableret stabscenter, der skal sætte retningen for den gode borgerservice og den effektive sagsbehandling i Høje-Taastrup Kommune. Vi er ca. 120 medarbejdere.
Løn og ansættelse
Stillingen er 37 t/uge. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomster med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Vi indhenter referencer og du bedes derfor medbringe 2 referencer, hvis du kommer til jobsamtale. Jobbet er til besættelse pr. 1. december 2023.
Der er ansøgningsfrist 25. oktober 2023
Vi holder samtaler fredag den 27. oktober 2023.
Er du blevet nysgerrig? Så ring endelig til teamleder Malene Marbjerg tlf.: 2132 1735.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Høje-Taastrup Kommune, Rådhusstræde 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5920189