Struktureret og administrativ ledelsesstøtte med blik for detaljen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du god til at holde mange bolde i luften og holde hovedet koldt? Kan du løse både nye og mere rutineprægede opgaver med høj kvalitet, og arbejder du struktureret? Har du blik for detaljen, og vil du være med til at give ledelsen i fagområdet Særlig Kontrol de bedste forudsætninger for at løse ledelsesopgaven? Så er du måske den ledelsesstøtte, vi søger til vores ledelsessekretariat.

Bliv en del af Særlig Kontrol i Skattestyrelsen
Fagområdet Særlig Kontrol bekæmper organiseret, systematisk og kompleks skatteøkonomisk kriminalitet. Det er en opgave, der har stor politisk- og mediemæssig bevågenhed, da området har fundamental betydning for samfundet og den enkelte danskers retsfølelse og tillid til Skatteforvaltningen. Særlig Kontrol arbejder konkret med en bred vifte af svigstyper, herunder moms- og kædesvig, rocker- og banderelateret økonomisk kriminalitet og hvidvask.

I ledelsessekretariatet understøtter vi ledelsen i fagområdet på en lang række områder, herunder i relation til planlægning og mødeforberedelse, ministerbetjening, strategi og organisationsudvikling.

En spændende hverdag i et fagligt stærkt miljø
Som vores nye kollega bliver du en del af et team med dygtige, dedikerede og humørfyldte kollegaer, der varetager en bred, grundig og professionel ledelsesbetjening. Du bliver en vigtig brik i fagområdets dagligdag, og du kommer til at hjælpe med en lang række administrative og praktiske opgaver for vores direktør og underdirektører i fagområdet. Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • visitering og håndtering af skriftlige henvendelser til fagområdet
  • kalenderstyring
  • mødesupport til ledelsen og ledelsessekretariatet
  • økonomiopfølgning
  • planlægning og afvikling af møder
  • øvrig ad hoc betjening af ledelsen, fx korrekturlæsning, referatskrivning, journalisering.
Hos os får du styrket din politiske og forvaltningsmæssige forståelse, og du får et godt kendskab til Skatteforvaltningen. Vi tager hånd om en god introduktion og grundig oplæring, inden opgaverne løses selvstændigt. Afhængig af dine kompetencer og interesser vil der være mulighed for at få andre opgaver, som du løser i tæt samarbejde med kollegaer i og uden for sekretariatet.

Struktureret, serviceminded og med blik for detaljen
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for administration som fx en kontoruddannelse, professionsbachelor i offentlig administration eller lignende. Du kan have et par års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med ledelsesbetjening eller du kan være nyuddannet. Du er velbevandret i Office-pakken og har flair for it-systemer.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • er struktureret, selvstændig, initiativrig og kan bevare overblikket, når der er mange opgaver og korte deadlines
  • har flair for at se detaljerne i det store billede
  • kan bidrage til høj kvalitet i vores betjening af ledelsen
  • er imødekommende og god til at samarbejde og koordinere på tværs af faglige og organisatoriske skel
  • har gode formuleringsevner og er indstillet på at løbe stærkt indimellem og bidrage til at løfte sekretariatsarbejdet i fagområdet.
Om os – Ledelsessekretariat Særlig Kontrol
I ledelsessekretariatet er vi ambitiøse og løser vores opgaver med udgangspunkt i vores forskellige fagligheder. Vi inddrager hinandens kompetencer for at skabe de bedst mulige resultater. Vi har fokus på den enkeltes og teamets præstationer og udvikling. Vi vægter frihed under ansvar og behandler hinanden med tillid og respekt.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV, eksamensbevis og eventuel yderligere dokumentation via linket ”Søg stillingen” senest den mandag den 18. marts 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Katrine Ibsen Bank på telefon 72 37 86 87.

Vi forventer at afholde samtaler løbende.

Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer samt straffeattest.

Ansættelse sker under forudsætning af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT, da du skal arbejde med klassificerede informationer og systemer. Godkendelsen sker på baggrund af en sikkerhedsundersøgelse, som foretages af Politiets Efterretningstjeneste.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted er Engelholm Allé 1, 2630 Taastrup.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6006793

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet