BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du interesseret i administrative opgaver og være en vigtig brik i driften af et velfungerende internt kontrol-setup? Vægter du struktur og service højt, har du måske endda også interesse for risikostyring Så er stillingen som studentermedhjælper i kontoret Økonomisystemer i Administrations- og Servicestyrelsen måske noget for dig.
Opgaverne
Som studentermedhjælper bliver du en del af et team, hvor fokus er på intern kvalitetssikring (dvs. interne kontroller) og risikostyring. Du kommer til at bistå procesejeren for intern kvalitetssikring med en række driftsopgaver og får mulighed for at rådgive brugerne i Skatteforvaltningen i intern kvalitetssikring.
Vi søger en engageret, grundig og detaljeorienteret studerende til at løse opgaver som:
- bearbejde og udstille data til styrelsernes rapportering samt udvikle og udarbejde afrapportering til departementet mv.
- vedligeholde skabeloner og diverse vejledninger,
- udvikle og vedligeholde det fælles SharePoint for intern kvalitetssikring
- bistå med undervisning og vejledning af brugerne i Skatteforvaltningen
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du er i gang med et relevant studie inden for offentlig administration, risikostyring, revision, controlling eller lignende.
For at trives og få succes i stillingen er det væsentligt at du:
- kan lide driftsopgaver
- er struktureret og er god til at bevare overblikket
- bliver motiveret af at få noget fra hånden uden at miste blikket for kvalitet
- arbejder systematisk, er omhyggelig og har sans for detaljer
- er selvstændig og tager ansvar for opgaveløsningen
- bidrager til den gode stemning i kontoret
Du bliver en del af kontoret Økonomisystemer, som består af 15 fagligt stærke medarbejdere. Vi varetager den løbende drift og udvikling af Skatteministeriets økonomisystemer, så de understøtter processerne på en professionel og standardiseret måde. Herudover understøtter kontoret risikostyring i Administrations- og Servicestyrelsen, intern kvalitetssikring i Skatteforvaltningen samt projektledelsen af en ny Shared Services systemløsning i Skatteministeriet.
Vi tilbyder en alsidig hverdag, hvor arbejdsopgaverne påvirkes af forretningens behov og efterspørgsel. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændig med opgaverne.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning og CV senest torsdag d. 15. februar 2024 via linket ’Søg stillingen’. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Bente E. Frederiksen, 72370810 eller chefkonsulent Mimi Jølner, 72374814.
Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 8. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og evt. referencer. Tiltrædelse snarest muligt.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten
Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Din fysiske arbejdsplads bliver Engelholm Allé 1, 2630 Høje Taastrup.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978509