Udadvendt og faglig stærk regnskabsmedarbejder søges til Habitus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en uformel- og engageret atmosfære, hvor du, sammen med 4 øvrige medarbejdere i Økonomiafdelingen, vil stå for den daglige drift af økonomifunktionen. Du vil have afvekslende arbejdsopgaver, der blandt andet vil bestå af det daglige bogholderi, afstemninger og indberetninger.

Du tænkes også at få en rolle, hvor du proaktivt vil være med til at bidrage og præge afdelingens kvalitet, processer og systemer.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Ansvarlig for dagligt bogholderi/regnskaber i flere selskaber
  • Håndtering og bogføring af kundeindbetalinger, leverandørfakturaer og leverandørbetalinger
  • Bankafstemninger
  • Afstemninger af relevante konti
  • Håndtering af rejseafregninger og udlæg inkl. MasterCard
  • Ansvarlig for dele af månedsafslutninger og rapporteringer
  • Indberetninger til Danmarks Statistik
  • Ansvarlig for dele af materialet til brug for årsrevision
  • Deltagelse i system- og procesoptimering
  • Ad hoc-opgaver
Hvem er vi?
Habitus er en landsdækkende virksomhed med administrativt hovedkontor i Brøndby. Vi leverer højt specialiseret pædagogisk omsorg til mennesker med gennemgribende udviklingsforstyrrelser fra vores bo- og dagtilbud i hele landet. Habitus beskæftiger over 900 medarbejdere og samarbejder med kommuner i hele landet. Vi er kendt for at have høj kvalitet og gode bedømmelser fra Socialtilsynet.

Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af et team bestående af dig og 2 andre regnskabsmedarbejdere. I er en del af økonomiafdelingen, som derudover består af 1 lønbogholder samt 1 lønansvarlig. Alle refererer I til regnskabschefen.

Du tilbydes:

  • 37 timer
  • Løn efter kvalifikationer
  • God pensionsordning
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 ugers ferie + 5 feriefridage (Tildeles ved 9 måneders ansættelse)
  • Frokostordning
  • Sundhedsforsikring
  • Sociale arrangementer
  • Mulighed for at arbejde hjemmefra
Personlige kompetencer
Som person er du imødekommende, serviceminded og har gode samarbejdsevner. Du er fagligt dygtig, nysgerrig og en holdspiller. Du trives med at arbejde selvstændigt og have dit eget ansvarsområde, men samtidig indgå i et team, hvor du kan tage initiativ og bidrage med solide kompetencer inden for regnskab. Du har et fokuseret arbejdsdrive, og du kan forholde dig kritisk til daglige rutiner og arbejdsprocesser.

Herudover lægger vi vægt på, at du:

  • Har en relevant regnskabsmæssig baggrund
  • Har solid erfaring med bogføring, afstemning og bogholderi generelt
  • Er rutineret og daglig bruger af Excel
  • Kan levere et højt serviceniveau overfor interne og eksterne samarbejdspartnere og har lyst til den daglige dialog med organisationens medarbejdere
  • Har faglig stolthed omkring korrekte leverancer af høj kvalitet
  • Erfaring med Navision er en fordel
  • Du er vant til at arbejde med overholdelse af deadlines

Information og ansøgning

Ansøgning (indeholdende motiveret ansøgning og CV med personlige kvalifikationer) sendes via linket.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Kasper Kertesz på tlf. 28 35 19 12. Vær opmærksom på at der afholdes ferie i uge 28, 29 og 30.

Hvis du ønsker at vide mere om Habitus, kan du besøge vores hjemmeside: www.habitus.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Habitus Holding ApS, Park Allé 290, 1. th, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2034&ProjectId=143895&DepartmentId=18956&MediaId=4626&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856165

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet