Afdelingsleder til Kundesupport i DSB

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nu kan du gøre en forskel for vores mange kunder ved at fortsætte udviklingen og digitaliseringen af DSB Kundesupport. Hvis du synes nærværende ledelse, forandringsledelse og drift- og målstyring er spændende, så skal du læse videre.


Din hverdag En hverdag som leder i DSB’s kundesupport, indebærer bl.a., at du er ansvarlig for 40 medarbejdere i vores Rejsekort Telefon afdeling, som primært besvarer telefoniske henvendelser fra vores Rejsekort kunder. Det er dit overordnede ansvar at sikre driften og udvikle dine medarbejdere gennem nærværende og motiverende ledelse.


Dine primære ansvarsområder vil være

  • Sikre en stabil og effektiv drift, gennem planlægning, afvikling og opfølgning
  • Lede, coache og motivere dine medarbejdere
  • Udføre målopfølgning og driftsrapportering
  • Udvikle og optimere processer
  • Udarbejde handlingsplaner for egen afdeling og implementere udviklingstiltag


Hverdagen vil også bære præg af et tæt samarbejde med den øvrige ledelse i Kundecenteret og DSB samt, ikke mindst, på tværs af de øvrige rejseselskaber i Danmark, som supporterer Rejsekort kunder.


Hvem er du? Vi søger en person med ledererfaring – gerne indenfor Kundeservice. Du er ansvarsbevidst, åben, initiativrig, og ikke mindst en god kollega, som kan sætte en klar retning i afdelingen.

Du formår at etablere og vedligeholde relationer, og du evner samtidig gennem samarbejde, at finde frem til fælles løsninger, til glæde for Kunderne og det samlede Kundecenter. Du er initiativrig og befinder dig godt i et travlt driftsmiljø, hvor der dagligt vil være mange forskelligartede opgaver.

Du kan overskue komplekse processer, og at du har viljen til at forbedre effektiviteten og servicekvaliteten, samtidig med at du sikrer en høj trivsel hos medarbejderne. Du skal have en målrettet og ambitiøs tilgang til opgaverne, og du formår at opnå resultater gennem dine medarbejdere. Du sikrer gensidig ansvarlighed og engagement, for de fælles mål for afdelingen.


Du kan formentlig se dig selv i følgende

  • Lederuddannelse på diplomniveau eller tilsvarende
  • Ledererfaring fra et Kundecenter eller lignende
  • Velformuleret på dansk i skrift og tale

Hvem er vi? Kundesupporten består af fem afdelinger med hver sin leder samt en chef. Vi arbejder hele tiden på at forbedre os, og tænker kunden først i alt hvad vi gør. I ledergruppen har vi en humoristisk og uformel tone, og vi sætter en ære i at levere gode resultater hvor kundeoplevelsen er i højsædet.


Hvad tilbyder DSB? Nogle af vores personalegoder er

  • Gratis transport med DSB.
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym.
  • Pension og sundhedsforsikring.
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem.

Læs mere her om personalegoder og om DSB som arbejdsplads.


Søg nu Ansøgningsfristen er den 24. maj 2024.

Vi forventer at afholde 1. samtaler løbende, og 2. samtaler i uge 23.

Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte chef for Kundesupporten, Lasse Oksbjerg på 24687464.



#LI-DNI



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045916

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet