Bliv vagtplanlægger hos DSB's Personlige Salg & Kundeservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med planlægning, driftsstyring og mange samarbejdspartnere i en alsidig hverdag? Kunne du tænke dig en hverdag med planlægning og optimering af vagtplaner i et af Danmarks travleste kundeserviceområder? Er svarene ja, så er du måske vores nye vagtplanlægger i Personligt Salg & Kundeservice.

Jobbet

I Personligt Salg & Kundeservice yder DSB dagligt en excellent service til deres kunder. For at sikre at de fortsat kan gøre det effektivt, er det vigtigt, at de har den rigtige bemanding på de rigtige indgange på det rigtige tidspunkt. Du bliver en del af afdelingen Shared Service med cirka 10 dygtige og engagerede kollegaer, som alle arbejder med at støtte og supportere medarbejdere og ledere i kundecenter og billetsalg. Du vil arbejde tæt sammen med resten af afdelingen og med lederne i området.

I afdelingen har de en uformel samarbejdsstil, og de tror på, at de opnår de bedste resultater gennem at dele indsigter og problemstillinger og sammen finde gode løsninger.

Som DSB's nye vagtplanlægger kommer dine opgaver til at spænde bredt. De faste tilbagevendende opgaver med vagtplansudrulninger og lønopgørelser vil være suppleret af at evaluere, undersøge og optimere den langsigtede og kortsigtede planlægning. En central del af jobbet er også at arbejde med dataanalyse, prognoser, budgettering og rapportering. Arbejdet med at identificere forbedringer og videreudvikling af systemer og processer er også et vigtigt ansvar som vagtplanlægger. DSB arbejder i ét samlet planlægningssystemer for hele området og kommer i fremtiden i langt højere grad til at basere deres planlægning på data, prognoser og automatiseringer.

Profil

Vi søger en medarbejder, der både kan drive og udvikle workforce management området i Personligt Salg & Kundeservice.

Der er mange indgangsvinkler til jobbet og vi håber, at du kan genkende dig selv i følgende:

  • Du har erfaring med vagtplanlægning og koordinering - gerne indenfor kundeservice
  • Fordel med erfaring i lønafregning, herunder overenskomster og arbejdstidsregler fra både privat og offentlig sektor
  • Fordel med kendskab til SAP, men ikke et krav
  • Du trives med at arbejde med store datasæt og analyser
  • Du har rigtig gode kommunikative egenskaber

Vi håber derudover, at du har følgende personlige egenskaber: Struktureret, detaljeorienteret, et godt overblik samt overholder deadlines og er selvstændig. Og at du kan se dig selv i DSB's værdier; positiv, samarbejde og ildhu.

Praktisk

Opstart er hurtigst muligt afhængig af proces, men forventeligt efter uge 42

Arbejdstid: 37 timer indenfor normal kontortid

Lokation: Telegade 2, 2630 Taastrup

Løn er afhængig af kvalifikationer

Moment står for de indledende samtaler, hvorefter der vil være en samtale hos DSB såfremt du går videre i proces.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6120194

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet