Kundeservicemedarbejder til BNP Paribas PF

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

Vores kunde BNP Paribas Personal Finance søger en dygtig kollega til deres CS Nordic Customer Care & Production Support.

Du skal have lyst til at blive en del af en stor international virksomhed, hvor god stemning og godt kollegaskab danner rammerne for arbejdet. Du bliver en del af bankens kundeserviceafdeling, hvor alle sørger for at give kunderne en sublim kundeoplevelse.

Der tilbydes en spændende ansættelse på 12 måneder med gode muligheder for forlængelse eller fastansættelse. Som kommende kundeservicemedarbejder bliver dine primære opgaver at servicere BNP's kunder og samarbejdspartnere.

Du vil skulle servicere kunderne med:

  • Deres eksisterende engagement hos BNP Paribas Personal Finance.
  • Oprettelse af nye lån.
  • Tilknytte forsikringer til deres aftaler hos BNP Paribas Personal Finance.

Ud over dette, forventes det at du giver alle kunderne den bedst mulige service, og sikrer at de er glade for at blive hos BNP Paribas Personal Finance. Dette gøres via telefon, mail og chat.

Du vil sidde med kunders privatøkonomi, hvorfor det er essentielt, at du har en god basisforståelse for økonomi.

Du bliver en del af et team, hvor medarbejdertilfredsheden er høj, og hvor nærværende ledelse kendetegner afdelingen. Du bliver en del af et godt team, og det er derfor også en forhåbning, at du ser det som en naturlighed at bidrage til fællesskabet.

Din profil

Vi forventer, at du sætter en ære i at yde en fantastisk service til hver eneste kunde og samarbejdspartner, du er i kontakt med. Du har evnerne til at forstå mennesker og deres behov og forstår at tilpasse din kommunikation til den enkelte kunde. Derudover, forventer vi at du har en god kommerciel forståelse, og ønsker at bidrage med mersalgsaktiviteter, der passer til dine kunders behov.

Desuden forventer vi at du:

  • Tager stort ansvar for dine opgaver.
  • Motiveres af at finde løsninger til glæde for både kunder, samarbejdspartnere og for banken.
  • Trives med at tale med kunder over telefonen.

Du har gode skriftlige og mundtlige kompetencer og kan formulere dig professionelt på både dansk og engelsk.

Arbejdstider, løn og opstart

Opstart: I starten af 2024

Periode: 12 måneder med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Arbejdstiden ligger mandag - fredag ml. kl. 9.00 - 17.00.

Lønnen er 163 kr. i timen + 7% i overenskomstbaseret løntillæg.

Din daglige gang er på kontoret i Høje Taastrup, som ligger få minutter fra stationen.

Interesseret?

Vi behandler ansøgninger løbende - så send os gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958012

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet