Sælger med teknisk forståelse søges til attraktivt distrikt på Sjælland i byggebranchen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du salgsambitioner, et stærkt netværk i byggeriets forhandlerled, teknisk forståelse og bor du på Sjælland? Motiveres du af at opsøge nye som eksisterende kunder samtidig med at levere kompetent og teknisk rådgivning? Og brænder du for at få opgaven i hus? Så kan dette job være noget for dig.

Som sælger i Soudall overtager du et attraktivt distrikt (Sjælland) hvor Soudal har en stor markedsandel. I din dagligdag er du primært på farten ude hos kunderne, både eksisterende og nye. Dine primære kunder vil være byggemarkeder, trælaster samt entreprenører.

Du vil skulle rådgive og servicere Soudals kunder inden for fuge- og limløsninger til byggebranchen og industrien. Du bliver den vigtigste kontakt for vores kunder og skal sikre, at de får den rette løsning til deres behov. Din rolle som sælger indebærer også at finde potentielle kunder, opbygge langvarige relationer og følge op på salgsleads.

ARBEJDSOPGAVER/ANSVARSOMRÅDER

  • Planlægge og udføre salgsaktiviteter på hele Sjælland.
  • Vedligeholdelse og opbygning af kunderelationer.
  • Introducere/sælge/demonstrere Soudals varesortiment.
  • Value Selling – at sikre og forstå den bedste løsning for Soudal og kunde.
  • Proaktivt søge efter nye forretningsmuligheder med fokus på potentielle virksomheder og konkurrentkunder.
  • Overvåge og analysere kunderne, det generelle marked og konkurrencen samt levere rapporter, der kan hjælpe virksomheden med at vækste og opnå yderligere markedsandel.

 PROFIL

  • Erfaring med salg og rådgivning til byggebranchens aktører og relevante netværk i branchen.
  • Har du en baggrund som Tømrer eller anden håndværksmæssig baggrund, er det en stor fordel.
  • Du er fortrolig med den udadvendte rolle og kan afholde produktpræsentationer / kundemøder.
  • I stand til at have mange bolde i luften uden at miste overblikket.
  • God til at opbygge relationer.
  • Er en teamplayer, mødestabil og trives i et dynamisk miljø.
  • Serviceminded og hjælpsom over for kunder og kollegaer
  • Du taler dansk og har et godt kendskab til engelsk.
  • Erfaring med MS Office-pakken.
  • Erfaring med CRM-systemer.
  • Du skal have kørekort.

 VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • En fuldtidsstilling
  • Et uformelt og rart arbejdsmiljø
  • Spændende udfordringer i en veletableret virksomhed, hvor der vil være store muligheder for at skabe rammerne for eget job.
  • Muligheder for at udfordre dine faglige og personlige egenskaber.
  • En alsidig hverdag med frihed under ansvar, hvor nøgleordene er selvstændighed og initiativ.
  • Attraktiv lønpakke inkl. firmabil, pension og sundhedsforsikring.
  • Grundig oplæring samt den nødvendige træning i virksomhedens produkter og løsninger.

Vi afholder løbende samtaler. Bemærk venligst, at stillingen vil blive fjernet, når den rette kandidat er fundet. 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

OM SCANPEOPLE
Hos ScanPeople vil vi medvirke til bæredygtig udvikling, vækst og resultater gennem vores arbejde med mennesker.  Vi assisterer virksomheder i Danmark og Norden med tilpassede løsninger inden for rekruttering, vikarassistance, search, interim management og outplacement.  Vores kunder er vores samarbejdspartnere og kandidater og vikarer er vores ambassadører. Du finder mere info på 
www.scanpeople.dk 

ScanPeople ApS • Roskildevej 342 • 2630 Taastrup • Tlf. +45 43 31 00 71 • info@scanpeople.dk • www.scanpeople.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SCANPEOPLE ApS, Roskildevej, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6116892

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet