Webportal Manager til nyoprettet E-handelssystem.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du skarp til at udvikle og drifte en web-portal med overblik over mange data og informationer for hele Forsvarsministeriets koncern?

Så er du måske vores nye kollega, til denne nye stilling.

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) indkøber alt lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler, ammunition, reservedele, uniformer og IT.

Om os

I Contract Management Afdelingen er vi 11 dygtige medarbejdere til at styre knap 700 rammeaftaler. Vi arbejder primært med aftale- & leverandørstyring på tværs af kapaciteter, materiel, tjenesteydelser og IT i hele Forsvarsministeriets koncern. Solide aftaler, controlling og leverandørstyring medvirker til et kommercielt og logistisk fokuseret miljø. Vi er derfor en vigtig støtte til hele FMI.

Om stillingen

Du vil primært skulle arbejde med koncernens E-handelssystem. Forsvaret har allerede nogen erfaring med elektroniske indkøb, bl.a. på IT området, men vi skal til at indkøbe endnu mere elektronisk, og derfor har vi brug for dig hurtigst muligt.

Du vil få spændende udfordringer så som:

• Redigere datagrundlaget i en e-handelsshop, herunder bruger- og rettighedsadministration,
katalogadministration og upload på web-portal.
• Tilpasning af webportal site i samarbejde med portaludbyder.
• Koordination med interne og eksterne interessenter omkring indhold på webportal.
• Undervisning i brugen af webportal.
• At være en del af teamet, som i turnus behandler afdelingens indkomne mails og
diverse administrative opgaver.

Om dig

Du har en kontor- eller handelsuddannelse kombineret med en erhvervsuddannelse, der matcher ansættelse som kontorfuldmægtig.

Det vil være en fordel, hvis du har:

• Kendskab til E-handelssystemer, men det er ikke et krav.
• Kenskab til SAP eller et andet tilsvarende ERP it-system, men det er ikke et krav.
• Erfaring med tværfagligt samarbejde, gerne i Forsvarsministeriets koncern eller andre
større virksomheder.
• Gode kommunikative evner.

Som person har du en god forretningsproces forståelse. Du er imødekommende og besidder gode samarbejdsevner. Du overholder deadlines, er grundig og har styr på detaljen.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten) eller anden relevant overenskomst.

Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af et kvalifikationstillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Vi har et højt tempo, men har fokus på gensidig fleksibilitet og det hele menneske, hvilket betyder en gennemsnitslig arbejdsuge på 37 timer inkl. frokost og at du lejlighedsvis kan arbejde hjemmefra efter nærmere aftale

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet, og du er forpligtet til at deltage i fredsskabende og fredsbevarende operationer med videre.

Kontakt og Ansøgning

Har du fået lyst til at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Jakob Johannes Rønberg på tlf. 2215 0448 eller Heidi Skriver på tlf. 5137 2056.

Har du spørgsmål til overenskomst-, løn- og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Diana Chabert, fra Forsvarsministeriets Personalestyrelse på tlf. 3266 5136 (ferie uge 26-28) eller alternativt HR-konsulent Pia Knudsen på tlf. 728 19144.

Ansøgningsfristen er den 6. august 2023. Samtaler forventes afholdt løbende, så send gerne din ansøgning med det samme. Ansættelse hurtigst muligt.

Vi vil bede dig søge stillingen via nedenstående link. Send dit opdaterede CV og din motiverede ansøgning via linket, hvor eksamensbeviser og andre relevante dokumenter skal tilføjes.

Anfør gerne i dit CV faktuelle oplysninger om din uddannelse og erhvervserfaring inden for Contract Management samt anvendelse af ERP-systemer.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk
oprindelse til at søge stillingen.

Er du blevet nysgerrig om at vide mere om Forsvarsministeriet, Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse samt Supply Chain Division, herunder at vi vandt Den Danske Supply Chain pris i 2019 – så besøg www.fmn.dk og www.fmi.dk

OM Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg 1-5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184031&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857568

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet