Dataanalytiker til udvikling af beredskab 4K

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en fleksibel organisation med en flad struktur og et uformelt miljø? Vil du aktivt bidrage til løsningen af de opgaver og udfordringer vi støder på i dagligdagen? Og vil du have direkte indflydelse på den fortsatte udvikling af vores fælles hverdag? Så er det netop dig, vi leder efter.

Vi har plads til grin og faglig drøftelse på et højt niveau, og vi har gjort plads til dig rundt om bordet. Et bord hvor du kan få indflydelse på den fortsatte udvikling af vores fælles kultur og hvor der i forvejen sidder kollegaer, som nyder at gå på arbejde og som hver især værdsætter og drager stor nytte af vores forskellighed i hverdagen.

Vores ejerkommuner vækster - og vi følger med. Det betyder, at opgaverne er mange og utroligt varierede. Vi har en vision om at være et fagligt, moderne og attraktivt fællesskab, hvilket for os betyder, at vi prioriterer udvikling, uddannelse og faglige diskussioner over vanetænkning og selvfølgeligheder.

Omvendt så anerkender vi, at det ikke altid er nok med en stærk faglighed og stor beredskabsfaglig erfaring for at træffe de bedste beslutninger. Vi tror på at beslutningerne kan blive bedre, hvis de træffes med udgangspunkt i viden og data, som kan understøtte vores solide erfaring. Det forudsætter både gode analytiske evner og stærke systemer i arbejdet med indsamling og behandling af den nødvendige data – både kvantitative og kvalitative. 

Derfor mangler vi dig til at hjælpe os med at udvikle og udvide vores eksisterende indsamling af data. Måske kender du allerede til GIS-systemer, har arbejdet som analytiker i fx en region, den private sektor eller noget helt tredje. Din baggrund er ikke så vigtig, som din lyst til at hjælpe os med at udvikle fremtidens beredskab. Det vigtigste er, at du motiveres af at arbejde med komplekse problemstillinger, har redskaber til at arbejde med varierende data og kan oversætte dem til et beredskabsniveau samt konkrete tiltag. Du behøver derfor ikke være beredskabsfaglig ekspert – den del skal vi nok være behjælpelige med.

Din opgaver vil bl.a. inkludere: 

  • Indsamle og strukturere data og anvende det i vores organisationsudvikling. 
  • Formidle viden om organisationens effektivitet og nye indsatsers formål, fx ved interne møder, forberedelse til Beredskabsdirektørens møder med politikere og lignende.
  • Udvikle og anvende (semi-) automatiserede analyseværktøjer til indsamling og bearbejdning af data

Som beredskab er vi ambitiøse og nysgerrige på alle felter og er ikke bange for at prøve nye ideer af. Vi har alle en hånd med i opgaverne, og tager det bedste af hinandens ideer, så vi kan udvikle dem videre sammen. Vores tone er direkte og ligefrem, og vi taler åbent med hinanden i hverdagen. 

Til jobbet har vi brug for dig som: 

  • Kan arbejde selvstændigt, løsningsorienteret og organiseret
  • Vil udvikle dig, både fagligt og personligt 
  • Har interesse for dataområdet, herunder både kvantitativ og kvalitativ data, og kan analysere og formidle data til beredskabet
  • Kan omsætte vores overordnede vision i hverdagen
  • Kan udfordre og undersøge eksisterende “sandheder” i organisationen
  • Har lysten og evnen til at bidrage bredt i organisationens øvrige opgaver 

Vi vægter dine personlige egenskaber højt, så selvom vi har store forventninger til din faglige ballast, så tøv ikke med at sende en ansøgning, selvom du ikke rammer 100% ”inden for skiven” – men vis os hvem du er, og hvad du kan bidrage med som vores nye kollega.

Hvad kan du forvente af os? 

Beredskab 4K er beredskabet for Greve, Høje-Taastrup, Ishøj og Vallensbæk og har eksisteret siden januar 2020. Strukturen i beredskabet er flad og baseret på, at vi hjælper hinanden på tværs.

Vi har stort fokus på sammenhængen mellem det gode arbejdsliv og vores familie- og privatliv. Vi har alle vores egne opgaver med selvstændigt ansvar, men står sammen om at skabe det bedst mulige arbejdsmiljø, hvor vi løbende forbedrer og udvikler rammerne for vores hverdag.

Yderligere information 
Stillingen er som udgangspunkt et barselsvikariat indtil udgangen af april 2026. Det forventes at der vil blive mulighed for fastansættelse hvis vi matcher.

Arbejdstiden er som udgangspunkt indenfor normal arbejdstid, men aften og weekendarbejde kan forekomme. Tiltrædelse senest pr. 1. september 2024. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. 

Vi vil bede dig om at medbringe referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med en evt. samtale. Ansøgning, CV, uddannelsesbeviser og andre relevante dokumenter sendes via E-rekrutteringssystem. 

Ansøgningsfristen er 1. juli 2024 til midnat

1. samtalerunde gennemføres mandag i uge 28.

Der udarbejdes personprofil med tilbagemelding mellem 1. og 2. samtale

2. samtalerunde gennemføres torsdag i uge 29.

Vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte én eller flere af dine kommende kollegaer:

  • Ali Murtada 29 120 380
  • Christian Bonnett 21 685 936
  • Esther Rosengreen 20 435 119
  • Torben Bang-Christensen på tlf. 29 339 960 (Tillidsmand)
  • Dennis Ottosen på tlf. 40 382 601 (Beredskabschef)

Vi kan kontaktes på alle dage frem til ansøgningsfristens udløb. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Høje-Taastrup Kommune, Rådhusstræde 1, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6066437

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet