Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1: Struktureret facility-medarbejder med gode kommunikative kompetencer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at arbejde med nogle af de største facility management kontrakter på tværs af Skatteforvaltningen? Har du kontraktforståelse og interesse for proces- og leverandørstyring? Og har du flair for kommunikation og tværgående samarbejde i en politisk styret organisation? Så har vi måske jobbet til dig.

Du sikrer den velfungerende arbejdsplads
Du kan glæde dig til en spændende og alsidig hverdag, hvor du i samarbejde med dine kolleger bidrager til, at de mange medarbejdere i Skatteministeriet har en god arbejdsplads. Det er vores opgave at sørge for at rammerne for en god arbejdsplads er i orden ved at administrere effektivt og yde service af høj kvalitet. Vi søger en ny kollega, der vil hjælpe os med denne vigtige opgave.

Din rolle bliver at arbejde med den statslige facility management kontrakt, som er indgået mellem Bygningsstyrelsen og ISS.

Din hovedopgave er at finde gode løsninger for levering og betaling af facility management ydelserne i samarbejde med leverandøren. Der vil være løbende tilpasning af kontrakten og opfølgning på flere niveauer. Herunder vil du komme til at arbejde inden for forskellige projekter f.eks. ved etablering af nye lejemål og i forbindelse med større renoveringer, ændringer og fraflytninger.

Dine opgaver er blandt andet:

  • Gennemgang og fortolkning af juridiske kontrakter
  • Finde løsninger på facility management ydelser i samarbejde med leverandøren
  • Sikre hensigtsmæssig opfølgning og betaling på facility management ydelser
  • Gennemgå tilbud og priser fra leverandører
  • Fakturahåndtering
  • Understøtte et godt samarbejde og gode løsninger mellem interne og eksterne interessenter
  • Effektivisering af processer omkring facility management både internt og eksternt.
  • Udarbejde forelæggelser og skriftlige meddelelser, mv.
Du får en bred kontaktflade og vil være i løbende dialog med leverandørerne og samarbejdspartnere, og du har til tider direkte kontakt til vores brugere ude på de enkelte lokationer.

Du bliver en del at kontoret Facility og Vedligehold, bestående af 18 engagerede medarbejdere, som hjælper hinanden og arbejder sammen for at øge kvaliteten af alt, hvad vi gør. Vi lægger vægt på vidensdeling, læring og at vi har det sjovt, når vi går på arbejde. Vi løser en bred vifte af opgaver på tværs af hele Skatteforvaltningen med fokus på facility management, workspace management og bygningsvedligehold.

Du har kontraktforståelse, er stærk til administration og kommunikation, og du har et proaktivt mindset
Du har en lang videregående uddannelse fx inden for kommunikation, økonomi, jura, business administration eller lignende. Vi ser gerne, at du har erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation og har kendskab til kontraktstyring, men det er ikke et krav. Du er fortrolig med at arbejde IT-baseret og vil hurtigt kunne sætte dig ind i brugen af et system som fx SAP.

Vi lægger vægt på, at du er administrativt stærk og systematisk, og at du er i stand til at tage ejerskab på dine opgaver, men samtidig er vi klar til at give dig den rette oplæring og udvikle dig og din viden inden for området, så du kan blive en succes i denne stilling.

Rollen har mange snitflader og det er vigtigt, at du kan sætte dig ind i brugernes perspektiv. Du vil blive en del af et team, som er proaktivt og arbejder struktureret, hvorfor det er vigtigt for os, at du også har disse egenskaber. Du har lyst til at skabe nogle gode arbejdsrelationer på tværs, for at sikre den bedste kvalitet i opgaveløsningen. Du kan se dig selv arbejde på et kontor, hvor vi tilstræber at levere et højt serviceniveau på tværs af de andre styrelser i Skatteforvaltningen. Vi løfter i flok, når vi har travlt, og finder i samarbejde med hinanden de bedste løsninger.

Kontrakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest fredag den 29. september 2023 kl. 12.00. Vi forventer at holde første samtaler den 3. og 6. oktober 2023 og anden samtaler den 16. oktober 2023. Der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Inden ansættelse indhentes der straffeattest og referencer. Ansættelse pr. 1. december 2023 eller efter aftale.

Spørgsmål om stillingen besvares gerne af funktionsleder Inger Pucill på telefon 72 37 01 50.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC).

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Engelholm Allé 1, 2630 Taastrup.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=172378&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909190

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet