BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ny administrativ medarbejder til vores enhed i CEIS, hvor vi forestiller os at du vil have en samlende rolle med mange snitflader og tværgående samarbejde med de forskellige centre samt andre interessenter.
Arbejdet omhandler primært håndtering af kommunale forsikringssager, flådestyring og i mindre målestok GDPR. Der vil i perioder forekomme arbejde i ”marken”, for at understøtte risikostyringen i samarbejde med risikokoordinatoren.
Vi kan tilbyde en arbejdsplads med en uformel omgangstone, god dialog og samarbejde, en indholdsrig og varieret arbejdsdag med personlig frihed under ansvar. Vi går op i at pleje gode samarbejdsrelationer og yde en god service for borgere og brugere.
Vores enhed inkluderer 13 medarbejdere, der håndterer forskelligartede opgaver såsom rådhusbetjening med vagtfunktion, et vægterkorps, tekniske servicemedarbejderfunktioner fordelt på 2 lokationer, flådestyring, forsikringsforvaltning og en daglig leder. Vi har til huse på det nye rådhus tæt på City 2, hvor der foruden smukke arkitektoniske rammer også er en god kantineordning.
Vi prioriterer at udvikle os løbende med relevante kurser og uddannelse, så vi er opdaterede og klædt på til løfte og løse opgaverne i Høje-Taastrup Kommune.
Du trives med at arbejde selvstændigt, hvor du er vant til selv at planlægge og prioritere dine opgaver, og du tager ansvar og byder ind med løsninger. Vi håber også at du vil sætte dit eget særpræg på stillingen ved at komme med gode og nye indspark til en mere agil og løbende faglig kvalitetsudvikling i løsning af opgaverne.
Du er god til at kommunikere i skrift og tale, har solide it-kompetencer, og du har let ved at sætte dig ind i nye systemer. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med Prisme, Office-pakken, Acadre, Silkeborg Data (SD) og SafetyNet, som også fungerer som platform i samarbejdet med vores forsikringsmægler.
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn.
I forbindelse med ansættelse indhentes der straffeattest samt referencer fra tidligere ansættelser.
Jobbet er på 37 timer med tiltrædelse 1. marts 2024
Ansøgningsfristen er søndag, d. 21. januar 2024 kl. 23.59
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler, torsdag, d. 25. og fredag, d. 26. januar 2024. Begge dage mellem 9.00 og 12.00.
Ansøgning, CV, uddannelsesbeviser og evt. andre relevante dokumenter sendes via kommunens rekruteringssystem.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Risikokoordinator Michael Barsøe Hansen på tlf. 30 89 03 83 eller mail: michaelha@htk.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Høje-Taastrup Kommune, Rådhusstræde, 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5968806