BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forestil dig, at du er med til at optimere vores Compensation & Benefits-setup til et endnu højere niveau hos DSB. Og forestil dig, at du får ansvaret for udviklingen af digitale og værdiskabende Compensation & Benefit-processer!
Kom med på den bæredygtige rejse, hvor du vil være med til at bygge, udvikle og supportere vores HR-tjenester. Disse understøtter vores ledere og medarbejdere inden for professionelle HR-relaterede tjenester og aktiviteter.
Lige nu er vi på udkig efter en dygtig profil med stærke metodiske færdigheder, der er vant til at fungere som Trusted Advisor.
Velkommen til teamet I HR Services & Compensation er vi et mangfoldigt team på 25 medarbejdere med vidt forskellige baggrunde og specialer.
Vi griner sammen, sparrer og værner om det gode samarbejde på tværs af vores fagområder.
Når du træder ind ad døren, bliver du en del af Compensation & Benefit-teamet, og får hele DSB som din arbejdsplads.
Vi ved, at motiverede medarbejdere, der trives i deres rolle, skaber de bedste resultater. Derfor vil du opleve, at din trivsel og faglig udvikling er i fokus hos os.
Jobbet og opgaven Du vil arbejde tæt sammen med blandt andet ledere og chefer i vores mange afdelinger, og du får stor indflydelse på, hvordan DSB fremadrettet arbejder med vores stillingsstruktur, vores Compensation & Benefit-politikker samt vores lønbenchmark- og lønreguleringer.
Din opgave bliver at sikre sammenhæng mellem vores strategi og de initiativer, som vi søsætter – og varetage opgaverne således, at vi når i mål.
Du vil blandt andet få ansvaret for at:
- Implementere og vedligeholde DSB's stillingsstruktur
- Ajourføre og vedligeholde vores Compensation & Benefit-politikker
- Håndtere den årlige lønreguleringsproces samt det årlige Organizational Review
- Udføre lønbenchmark på både individuelt- og regionalt niveau i samarbejde med vores ledere, rekrutteringskonsulenter og HR Business Partnere
- Fungere som Trusted Advisor i C&B-sammenhæng over for Direktionen og Bestyrelsen i DSB.
Du kan identificere dig med vores værdier: Samarbejde, Positivitet og Ildhu, og du er god til at være dialogsøgende, hvor du formår at være tydelig i din kommunikation.
Med din metodiske og strukturerede tilgang til opgaverne vil du stille spørgsmål til vores nuværende processor eller ideer, da du fokuserer på optimering.
Du er god til at skabe resultater, du har en faglig stolthed, og sidst men ikke mindst har du altid fokus på kvaliteten af det arbejde, som du leverer – noget der kan ses og mærkes i dit arbejde
Fagligt kunne vi godt tænke os, at du
- Er dygtig til Microsoft Office, især Excel, som er et vigtigt redskab for afdelingen
- Har solid erfaring med stillingsstruktur, lønregulering, løn benchmark, og organisational reviews
- Har erfaring med at digitalisere processer
- Skriver og taler dansk og engelsk på forhandlingsniveau
- Gratis transport med DSB
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
- Pension og sundhedsforsikring
- Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
Læs mere her om vores personalegoder og om DSB som arbejdsplads.
DSB værner om mangfoldighed på arbejdspladsen, så vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen.
Søg nu Har du spørgsmål til stillingen, ringer du bare til Mikael Feilberg på 24 68 05 08
Alle henvendelser behandles fortroligt.
Ansøgningsfristen er d. 22. maj.
Indkomne ansøgninger behandles løbende.
#LI-LM1
#LI-DNI
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045411