BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du interesse for HR og ledelsesudvikling? Motiverer det dig at arbejde med en bred vifte af opgaver? Og vil du have et job hvor du både udvikler dig fagligt og personligt? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i HR Udvikling.
Kontoret - HR Udvikling
HR Udvikling er en del af Administrations- og Servicestyrelsen, der servicerer og understøtter hele Skatteforvaltningen. Vi er 20 engagerede kolleger med forskellige faglige baggrunde og anciennitet, men med fælles fokus på at levere brugbare resultater ift. udvikling og understøttelse af koncernens ledere.
Dine opgaver
Du bliver en del af et team, hvor vi udvikler, rådgiver og deltager i implementering af leder- og ledelsesudviklingsaktiviteter, gennemfører temadage og ledergruppeforløb, tilbyder coachingforløb for ledere, udvikler talentudviklingsforløb og yder konsulentstøtte til større eller mindre udviklingsforløb for leder- og medarbejdergrupper og øvrige relevante aktører.
Eksempler på arbejdsopgaver er:
- Evalueringsstøtte samt administrativ støtte af ledelsesteamet
- Porteføljeadministration
- Support på koordinering, planlægning og praktik ifm. vores lederudviklingsforløb og konsulentydelser
- Støtte til udarbejdelse af kommunikationsmateriale og brandinginitiativer
- Virtuel ambassadør samt planlægning af sociale arrangementer
På sigt vil du blive onboardet til og i stigende grad understøtte kontorets kundevente arbejde.
Dine kompetencer
Vi forestiller os først og fremmest at du er motiveret og har lyst til at tage fat – og at du er i gang med at tage en relevant uddannelse inden for f.eks. samfundsvidenskab, HR eller kommunikation.
Derudover ser vi gerne, at du:
- Går til dine arbejdsopgaver og vores forretning med en naturlig nysgerrighed og er klar på at lære nyt
- Er analytisk stærk
- Har gode samarbejdsevner
- Besidder gode digitale færdigheder
- Bidrager til den gode stemning i kontoret
Du kan se frem til at blive en del af et engageret og tillidsbaseret arbejdsmiljø præget af tæt samarbejde og viljen til at lykkes. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.
Kulturen i kontoret HR Udvikling er båret af høj faglighed og en uformel humoristisk omgangstone.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 20. september 2023. Vi forventer at afholde samtaler i uge 39. Det kan indgå case i forbindelse med rekrutteringsprocessen.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Kristina Langager på telefon 72 37 23 18.
Arbejdstiden er gennemsnitlig 15 timer om ugen. Arbejdstiden er fleksibel inden for normal kontortid, og der vil være mulighed for at tage individuelle hensyn ved eksamen.
Tiltrædelse efter aftale eller senest 1. december 2023.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Engelholm Allé 1, 2630 Taastrup eller Brændgårdvej 10, 7400 Herning.
Forud for ansættelsen vil der blive indhentet straffeattest.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=172084&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5902509