Bliv en del af Høje-Taastrup Kommunes vækstteam hos Folkeregisteret i Borgerservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Høje-Taastrup Kommune går det godt. Kommunen udvikler sig positivt, nye boliger skyder op og mange nye borgere flytter til kommunen. Som en del af at være en kommune i vækst, har vi også brug for at en tæt opfølgning og et godt kontrolniveau i forhold til adresser, flytninger og ydelser for kommunens borgere.

Du bliver en del af Folkeregisteret i Borgerservice, hvor serviceniveauet er højt. Vi er optaget af altid at yde den bedst mulige service for kommunens borgere. Vores hverdag bærer præg af en god og åben omgangstone, og du vil helt sikkert hurtigt opleve, at alle i teamet bidrager til, at vi får en god arbejdsdag. Du får fem kollegaer, som udover folkeregisteropgaver også tager del i de øvrige generalistopgaver i Borgerservice omkring front- og telefonekspeditioner. Vi er alle generalister og indgår derudover i et mindre specialiseret opgavefællesskab.

Dine opgaver består af sagsbehandlingsopgaver omkring flytninger, lægeskift/sundhedskort, indrejser, udrejser, kontrol af udlændinge, tungere bopælssager bl.a. uden fast bopæl m.v.

Derudover vil dit arbejde i Borgerservice bestå af en række generalistopgaver som flere kollegaer varetager:

  • Yde kommunens borgere en god oplevelse både personligt og telefonisk
  • Medbetjening af borgere, der møder op i borgerservice
  • Straksafklare henvendelser telefonisk på Borgerservices fagområder
  • Straksafklare telefoniske henvendelser for hele organisationen på kommunens hovednummer
  • Guide borgerne i brugen af de digitale selvbetjeningsløsninger
  • Bidrage til vores høje serviceniveau og meget tilfredse borgere
  • Være med på vores udviklingsrejse mod mere straksafklaring, digitalisering, selvbetjening, automatisering af arbejdsgange samt fokus på digital inklusion.

Vi har lige nu to ledige stillinger til på forskellig vis at arbejde med at styrke vores kontrolindsats. Den ene stilling er i vores Folkeregister, og den anden er i vores Kontrolgruppe, som du kan læse om i vores anden tilsvarende jobannonce.

Vi etablerer et tættere samarbejde mellem Folkeregister og Kontrolgruppe, hvor vi skal dele viden og samarbejde omkring sager, der vedrører borgere og virksomhedsforhold om adresser, flytninger, opholdsgrundlag m.v. Det er en vigtig del i at bidrage til at Høje-Taastrup Kommune kan tilbyde de rigtige boliger og ydelser til de nye borgere, der kommer til kommunen. Du skal derfor forvente et tæt og godt samarbejde med dine kollegaer på tværs af Folkeregister og Kontrolgruppe.

Praktiske oplysninger

Jobbet er 37 timer om ugen og med ansættelse 1. august 2024 eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. I forbindelse med ansættelse indhentes der straffeattest og referencer fra tidligere ansættelser.

Ansøgningsfristen er søndag den 16. juni 2024

Vi afholder samtaler mandag den 24. juni og torsdag den 27. juni.

Hvis du er blevet nysgerrig og vil høre mere, er du velkommen til at kontakte leder af Borgerservice Malene Marbjerg på tlf. 21 32 17 35. Du kan også sende en sms, og du vil blive ringet op.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Høje-Taastrup Kommune, Rådhusstræde 1, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6056065

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet